Brytyjska firma zajmująca się produkcją farb do malowania ścian Crown Paints znalazła się w centrum uwagi. Telewidzowie skarżą się, że najnowsza reklama farb nosi znamiona mizoginistycznej, seksistowskiej, a na dodatek sugeruje kobiecą rozwiązłość i niewierność.  To wątpliwe dzieło sprowokowało 215 skarg.

To, co miało być beztroską reklamą producenta farb, zamieniło się w kłótnię o mizoginię i seksizm. Fikcyjna historia Hanny i Dave’a, którzy spotkali się na nielegalnym rave lata temu została opowiedziana przez chór. Dave zapytał Hanny, czy powinni starać się o dziecko, kiedy zamieszkają razem, a ona stanowczo odpowiedziała: „nie, nigdy”. Wkrótce kobieta zmieniła zdanie, a tekst piosenki sugerował „Hanna ma nadzieję na dziewczynkę, Dave ma tylko nadzieję, że to jego [dziecko]. Są szczęśliwi, że ich wolny pokój nie jest już szary, ponieważ w drodze jest dziecko”.

Niespodziewany sojusznik w walce o prawa kobiet. Karol Strasburger poparł strajk kobiet

 

Sonda

Mizoginia

Według Ciebie reklama powinna zostać usunięta?

„Obraźliwa” i „seksistowska” reklama nie spodobała się widzom. Kwestionowanie wierności kobiety zbulwersowało 215 osób. Crown Paints odpowiedziała widzom na twitterze: „Przepraszamy, jeśli zdenerwowała Cię taka uwaga w tej reklamie – po prostu staraliśmy się opowiedzieć historię jednego z najbardziej wyjątkowych momentów w życiu w lekki sposób”.

Odpowiadając na inny komentarz o tym, że reklama jest „mizoginistyczna”, Crown Paints napisało : „Jesteśmy wielkimi fanami silnych postaci kobiecych i wierzymy, że Hannah jest jedną z nich. Czuje się komfortowo w podejmowaniu własnych decyzji dotyczących rodzicielstwa i jest szczęśliwa przejmując inicjatywę, jeśli chodzi o to, czy i kiedy zmieni zdanie w tej sprawie”.

Event, na którym mężczyźni zdradzają najczęściej. Jest bardzo romantyczny, ale tylko w teorii