W trosce o ochronę zdrowia Klientów i Pracowników sieć handlowa Super-Pharm uruchomiła na stronie internetowej www.superpharm.pl nową opcję – czat z farmaceutą. Dzięki tej funkcji, w zaledwie kilka minut, Klienci Super-Pharm będą mogli uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące podstawowej opieki farmaceutycznej.

Czat z farmaceutą to nowa funkcjonalność dostępna na stronie internetowej www.superpharm.pl, która została uruchomiana w celu poszerzenia możliwości kontaktu Klientów z Pracownikami Super-Pharm, ale też odciążenia infolinii, działającej obecnie w trybie alarmowym zgodnie z wytycznymi.

Zadaniem farmaceuty, który będzie do dyspozycji na czacie Super-Pharm, jest udzielanie odpowiedzi w kilka minut na pytania z zakresu:

  • podstawowej opieki farmaceutycznej;
  • dostępności leków w placówkach Super-Pharm;
  • sposobu funkcjonowania placówek Super-Pharm (bieżące godziny otwarcia, ewentualne zmiany, etc.);
  • prewencji i działania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID19 (zgodnie z oficjalnymi wytycznymi Ministerstwa Zdrowia).

Wystarczy wejść na stronę www.superpharm.pl i kliknąć w ikonę czatu, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Po otwarciu okienka wiadomości wyświetlają się obecnie dostępni farmaceuci oraz pole umożliwiające napisanie tekstu i załączenie pliku – na przykład skanu recepty. Czat z farmaceutą ma też opcję Intercom Messenger.

Marka zachęca do korzystania z nowego udogodnienia. Farmaceuci Super-Pharm pozostają do dyspozycji Klientów za pośrednictwem czatu w godzinach 9-17.

Materiał partnera