Kolejna marka pokazuje rozstępy. Internauci mają obsesję na punkcie tej modelki!
Podobnie jak Chrissy Teigen większość z nas wie, że bez względu na kształt i rozmiar rozstępy oraz cellulit są nieodzowną częścią życia. Niesamowite jest to, że szeroko pojęta branża modowa w końcu zaczęła je dostrzegać i uznawać za normalne.
Jedną z ostatnich marek, które podjęły się nieretuszowania rozstępów, jest Boohoo, która w tym tygodniu stała się niezwykle popularna, po tym jak klienci zwrócili uwagę na kampanię marki. Modelka ma na sobie żółty kostium kąpielowy. Jej rozstępy prezentują się dumnie i w pełnej okazałości. Internauci oszaleli z zachwytu, gdyż modelka jest naprawdę piękna. Na Twitterze popłynęło mnóstwo pozytywnych opinii.
ZOBACZ TEŻ: WALCZYSZ Z ROZSTĘPAMI? ZOBACZ, JAK JE MINIMALIZOWAĆ I UKRYWAĆ!
Jestem pod wrażeniem @boohoo. Pokazujecie prawdziwe kobiety z rozstępami, grudkami i cellulitem.
Niegdyś rozstępy były moim największym kompleksem. Próbowałam każdej formuły i techniki, ale tylko jedna rzecz zadziałała … uznałam, że są moje i będą tam przez całe życie @boohoo nie wiecie, jak bardzo pomagacie zaakceptować siebie.
Widoczność naturalnych cech kobiecego ciała rozciąga się na całą branżę. Boohoo podążyła tropem innych znanych marek takich jak ASOS i Missguided, które również przestały edytować rozstępy swoich modelek. Gwiazdy takie jak Teigen, Amber Rose i Barbie Ferreira o rozstępach mówią otwarcie i głośno. Podnoszą świadomość, że jest to coś zupełnie normalnego.
Najcudowniejsza część kampanii Boohoo i dowód na to, że branża naprawdę się zmienia to fakt, że marka nie wydała oświadczenia, ani nie poinformowała mediów, iż pokazują rozstępy. Zrobili to, tak po prostu.
ZOBACZ TEŻ: POLSKA MODELKA VICTORIA’S SECRET POKAZAŁA ROZSTĘPY (FOTO)
Co wy na to?
Growing up my stretch marks were my biggest insecurity. I tried every cream, oil & scrubbing technique but only one thing worked… accepting that they were mine & there for life⚡️@boohoo You don’t know how much this helps with acceptance 👏🏾👏🏾👏🏾 #FridayFeeling pic.twitter.com/dGjScG8Lwr
— Farai Nicole (@MymillaUK) 22 czerwca 2018
So impressed with @boohoo using real women, with lumps, bumps and stretchmarks! #realbeautycomesfromwithin
— Jodi H (@Jodi_17) 25 czerwca 2018
@boohoo well done for not photoshopping stretch marks 👏🏻 I hope other leading brands follow in your footsteps!
— Chloe Pitchford (@c_pitchford) 22 czerwca 2018