Już 16 września, tuż po premierze drugiej części 4. sezonu „Emily w Paryżu”, Lidl Polska wprowadza na rynek wyjątkową kolekcję kosmetyków inspirowaną tym popularnym serialem. Kolekcja ma na celu oddanie klimatu paryskiego stylu, który charakteryzuje Emily, a także luksusowej, a jednocześnie przystępnej estetyki. Fani serialu będą mogli znaleźć produkty do pielęgnacji oraz makijażu, które nawiązują do ikon mody i urody prezentowanych w serialu. To świetna okazja, by przenieść trochę paryskiego uroku do codziennej pielęgnacji.

Makijaże i fryzury gwiazd na sesji zdjęciowej Emily w Paryżu

Kosmetyki Emily w Paryżu

,,W ofercie sieci pojawią się pachnące żele pod prysznic i szampony 2w1, które zapewnią szybki i wygodny sposób na odprężenie, idealny na zakończenie intensywnego dnia. Natomiast dla miłośników długiego wylegiwania się w wannie Lidl Polska poleca musujące kule do kąpieli„, czytamy w materiale prasowym.

Co więcej? Wśród kosmetyków Emily w Paryżu znajdziecie także maseczki do twarzy w tkaninie, mleczka do ciała, kremy do rąk, balsam do ust. Co ciekawe jak czytamy w materiale prasowym ,,W ofercie Lidl Polska nie mogło zabraknąć akcentu modowego! Już od 16 września w sieci sklepów dostępne będą skarpetki damskie (9,99 zł/para) z licencją serialową, które nie tylko zapewnią komfort, ale także dodadzą odrobinę francuskiego uroku do naszej garderoby”.

Polskie gwiazdy na premierze finału 4 sezonu Emily w Paryżu

Sonda

Emily w Paryżu

Obejrzałyście już pierwszą część 4 sezonu Emily w Paryżu?