Marka Nu Skin® we współpracy z WWP Beauty zdecydowała się na zmianę opakowań w kolekcji Epoch – linii produktowej, w której znajdują się kosmetyki inspirowane etnobotaniką. Od niedawna niemalże cała seria dostępna jest już w tubkach Eco-Pac wykonanych z proekologicznego tworzywa jakim jest biożywica.

Kolekcja Epoch od Nu Skin®

Linia produktów Epoch powstała w 1996 roku w wyniku współpracy naukowców Nu Skin® z dr. Paulem Coxem, uznanym etnobotanikiem. To właśnie za sprawą udziału w procesie tworzenia kosmetyków Coxa, Epoch czerpie z etnobotaniki, czyli dziedziny z pogranicza botaniki i etnologii, w której bada się zależności pomiędzy roślinami a poszczególnymi kulturami ludzi. Szerokie portfolio łączy w sobie podziw dla odwiecznych tradycji rdzennych mieszkańców wybranych regionów świata (m.in. Afryki, Azji, Ameryki Środkowej czy północno-zachodniego Pacyfiku) oraz pragnienie odwdzięczenia się planecie za oferowane przez nią unikalne składniki o dobroczynnych właściwościach.

Nowe opakowania

Mając na uwadze dobro środowiska naturalnego, które w przypadku kolekcji Epoch stanowi niezastępowalny element, marka Nu Skin® zdecydowała się na zmianę opakowań produktów z tej serii. Kosmetyki dostępne są teraz w innowacyjnych, proekologicznych tubkach Eco-Pac. To pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane w przemyśle kosmetycznym, w którym wyeliminowano główkę i górne brzegi tubki, aby zużywać od 8 do 73% mniej plastiku do ich produkcji. Opakowania te wykonane są z biożywicy – innowacyjnego materiału wytwarzanego z naturalnych zasobów trzciny cukrowej, której wykorzystanie pozwala zmniejszać emisje dwutlenku węgla od 79 do 95% przy produkcji każdej tubki.

Dobre dla Ciebie i przyjazne dla planety

Mottem przyświecającym tej linii produktowej jest hasło: Razem z Epoch – zadbaj o siebie, ludzi dookoła i naszą planetę. Nikogo więc nie dziwi, że zaledwie dwa lata od pojawienia się produktów na rynku, marka ruszyła z czynieniem dobra na rzecz środowiska naturalnego. Tym samym od 1998 roku firma przekazuje 0,25 USD na rzecz organizacji Nu Skin® Force for Good Foundation, dzięki czemu uzbierano już 13 milionów USD. Pieniądze te wsparły łącznie setki projektów humanitarnych na całym świecie. Fundacja wspiera organizacje charytatywne i globalne programy pomocowe. Jednym z przykładów jest współpraca z organizacją Seacology, dzięki której tylko do tej pory ocalono ponad 566 000 hektarów jednych z najbardziej wrażliwych ekosystemów naszej planety z korzyścią dla rdzennych społeczności oraz ludów wyspiarskich. Natomiast w ramach programu Nu Skin® o nazwie „Nasiona Nadziei” zostało zasadzonych 650 000 drzew owocowych i drzew baobabu w wioskach w Malawi, aby lokalni mieszkańcy mogli korzystać z nich jako źródła żywności i zarobku.

Oczyszczanie z efektem glow – recenzja urządzenia AgeLOC LumiSpa

Zróżnicowane portfolio produktowe

W portfolio Epoch znajdziemy zarówno kosmetyki do twarzy (np. maseczka Glacial Marine Mud, 125 g / 153,50 zł), ciała (np. krem Baobab Body Butter, 125 g / 185,95), włosów (np. szampon i lekka odżywka 2 w 1 Ava Puhi Moni, 250 ml / 116,67 zł) oraz produkt do pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci (np. żel myjący Baby Hibiscus Hair and Body Wash, 150 ml / 116,03 zł). Każdy z nich łączy w sobie najnowocześniejsze osiągnięcia nauki oraz wielopokoleniową wiedzę rdzennych społeczności i dba o skórę dzięki dobroczynnym składnikom etnobotanicznym.

Dostępność produktów

Kosmetyki z linii Epoch w nowych opakowaniach pojawiają się stopniowo w sprzedaży internetowej już od czerwca 2021 roku. Cały proces zmiany ma natomiast zostać zamknięty do końca 2022 roku. Niezmiennie produkty Nu Skin® dostępne są na stronie www.nuskin.com oraz u oficjalnych partnerów marki.