Sławne nazwiska budzą emocje. Być może dlatego właśnie giganci rynkowi wykrzystują je jako rodzaj „dźwigni dla handlu”. Podobnie jest tej jesieni.

W nadchodzącym sezonie gwiazdy postanowiły „użyczyć” swych twarzy do reklamowania przeróżnych produktów. W ten sposób zobaczymy śliczną Anne Hathaway na billboardach promujących nowy zapach Lancome-Magnifique.

Dla kinomaniaków dobre wieści – reżyserzy Francis Ford Coppola i jego córka Sofia wystapią w sesji zdjęciowej reklamującej walizki domu mody Louis Vuitton. Autorką zdjęć będzie Annie Leibovitz, zapowiada się więc maksymalna dawka artyzmu.

Z kolei niepokorna Naomi Campbell wraca do korzeni. Po eksperymentach w branży filmowej i drogeryjnej stała się twarzą nowej kolekcji Yves Saint Laurent. Najwyraźniej nastąpił wielki powrót tzw. starej gwardii wybiegów, największych modelek lat 90., bo oprócz wspomnianej wcześniej ciemnoskórej piękności, dają o sobie znać także Elle MacPherson i Kate Moss.

Pierwsza została właśnie ambasadorką marki Revlon, druga, wspólnie z francuskim aktorem, Gaspardem Ulliel’em wystąpiła w kampanii firmy Longchamp.Czas pokaże czy sprawdzi się zasada, w myśl której twarz gwiazdy zapewnia duże zyski.

Gwiazdy reklamują marki

Gwiazdy reklamują marki

Gwiazdy reklamują marki

Gwiazdy reklamują marki