Znajdź swój Ideał, czyli nowa kampania reklamowa Triumph
Poszukiwania idealnego biustonosza to wcale nie jest prosta sprawa! Wiedzą o tym przede wszystkim posiadaczki dużego biustu. Z pomocą przychodzi marka Triumph. Co przygotowała tym razem?
ZOBACZ KONIECZNIE: DLACZEGO KOBIETY W POLSCE NOSZĄ ŹLE DOBRANE BIUSTONOSZE?
Triumph przedstawia krótki animowany film, w którym urzeczywistnia się marzenie o odnalezieniu swojego Ideału… biustonosza. Musicalowy spot jest kontynuacją kampanii, która poprzez hasło „Znajdź swój Ideał”, a wcześniej „Stand up for Fit”, zachęca kobiety do poszukiwań perfekcyjnie dopasowanej bielizny. Triumph, jako pierwsza na świecie marka bieliźniana, wykorzystuje animację w tak innowacyjny sposób, aby zwrócić uwagę kobiet na istotny temat jakim, jest odpowiednie dopasowanie rozmiaru i fasonu biustonosza. Która z nas nie marzy o tym, aby przenieść się do bajkowego świata… pełnego koronek i pięknych detali?
Postacie oraz sama animacja to dzieło dwóch utalentowanych artystów: Tobiasa Fuerter oraz Yves Bollag ze Stories AG. O współpracy z marką Triumph opowiedział jeden z nich: „Triumph jest fantastyczną marką do stworzenia pełnej emocji historii. Ludzie z łatwością identyfikują się z animowanymi postaciami, o czym może świadczyć sukces bajek na całym świecie. Poza tym – idealny biustonosz i książę z bajki mają wiele wspólnego: każda kobieta marzy o znalezieniu swojego Ideału.”
Animacja opowiada historię Hannah i jej dwóch przyjaciółek – Mary i Tammy, które wspierają główną bohaterkę w poszukiwaniach jej Ideału. Historia ma swój happy end – Hannah znajduje swój Ideał biustonosza w postaci bestsellerowaego modelu marki Triumph – Amourette.
Główną postacią tego musicalowego filmu jest gwiazda sesji zdjęciowych Triumph, modelka Sports Illustrated – Hannah Ferguson. Natomiast w Polskiej wersji językowej, w roli głównej, usłyszymy gwiazdę i ambasadorkę marki Triumph – Barbarę Kurdej-Szatan. „Zaproszenie Basi do współpracy przy tym projekcie było dla nas oczywiste – jest to naturalna kontynuacja współpracy przy kampanii „Znajdź swój Ideał”. Basia jest niezwykle utalentowana zarówno wokalnie jak i aktorsko, więc nagranie polskiej wersji przebiegło bardzo sprawnie. Dodatkowo dzięki udziałowi Basi polska wersja zyskała jeszcze więcej uroku.” – mówi Marzena Kuśmirek, Dział PR Triumph Interenational Polska.
Jak Wam się podoba?
Jesień-zima 2015 wg bieliźnianej marki Freya