Monika Jagaciak ma już ugruntowaną pozycję pupilki Chanel, o czym świadczy, że to właśnie ją wybrano, aby ponownie została twarzą linii kosmetyków francuskiego domu mody.

Tym razem Jac wzięła udział w kampanii promującej linię Printemps Precieux, stworzona przez dyrektora kreatywnego Chanel Makeup, Petera Philipsa.

Nowa paleta kolorystyczna to ukłon oddany w stronę Coco, która przez lata hołdowała wyrafinowanej prostocie. Kolekcja jest także pełna kontrastów. Z jednej strony mamy do czynienia z delikatnymi różami do policzków i ust, a z drugiej z mocnymi odcieniami lakierów do paznokci.

Produkty pojawią się w sklepach z początkiem stycznia przyszłego roku.

Więcej:
Monika Jagaciak w kampanii Valentino

Wiosenny makijaż od Chanel

Wiosenny makijaż od Chanel

Wiosenny makijaż od Chanel