Najnowsza kampania wizerunkowa Acne to dzieło Williama Wegmana, artysty, który zasłynął głównie jako twórca lekko surrealistycznych cyklów z jego psami (wyżłami weimarskimi) w rolach modeli.

Jestem wielkim fanem prac William Wegmana, ich piękna, bystrego poczucia humoru oraz inteligencji, ale także tego, co mówią na temat naszej tożsamości i kultury. Zawsze marzyłem o stworzeniu czegoś wspólnie. Efekty przeszły wszelkie moje oczekiwania, argumentował decyzje o podjęciu współpracy z Amerykaninem Jonny Johansson, dyrektor kreatywny Acne.

Na potrzeby projektu urocze psiaki pozują ubrane m.in. we wzorzyste garnitury, kapelusze z szerokimi rondami oraz buty na platformach pochodzące z kolekcji wiosna 2013 oraz Resort 2013.

Fantastyczne, prawda?

&nbsp

W nowej kampanii Acne zamiast modelek wystąpiły psy

W nowej kampanii Acne zamiast modelek wystąpiły psy

W nowej kampanii Acne zamiast modelek wystąpiły psy

W nowej kampanii Acne zamiast modelek wystąpiły psy

W nowej kampanii Acne zamiast modelek wystąpiły psy

W nowej kampanii Acne zamiast modelek wystąpiły psy