Viki Gabor i Marcin Maciejczak przenoszą się do początków lat 2000. Zobacz zdjęcia z sesji!
Producent kultowego sportowego obuwia prezentuje najnowszy model RS-2K Internet Exploring. Marka PUMA zaprosiła do udziału w sesji zdjęciowej Viki Gabor i Marcina Maciejczaka. Buty stanowią połączenie modowej estetyki z początku lat 2000. z futurystycznymi elementami i w takim właśnie klimacie odbyła się sesja zdjęciowa z udziałem dwojga wokalistów. Nazwa nowego modelu to wynik inspiracji rozwojem Internetu, który w krótkim czasie całkowicie odmienił nasze życie.
Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii PUMA RS-2K Internet Exploring
Biorąc udział w kampanii promującej model RS-2K, Marcin Maciejczak dołączył do grona ambasadorów marki PUMA, która wspiera młode, kreatywne talenty. Czternastoletni wokalista podbił serca widzów, zwyciężając trzecią edycję programu „The Voice Kids”. Jeszcze przed udziałem w programie sam nagrywał oraz montował swoje teledyski, publikując je na YouTube. Niedawno ukazał się jego singiel „Deszcz i Bez” – zapowiedź debiutanckiego albumu artysty.
Sesja przenosi jej uczestników do czasów pierwszych komunikatorów internetowych. Jaskrawe kolory, gradienty, pierwsze awatary i emotikony oraz hologramy to elementy mocno nawiązujące do tego okresu.
A może Wy też chcielibyście wejść do wirtualnego świata? To będzie możliwe! Już niebawem na Instagramie pojawi się filtr, który przeniesie również Was do lat 2000.! Filtr nawiązuje do odważnej kolorystyki butów i wykorzystuje motyw przewodni kampanii – okna oldskulowej przeglądarki internetowej.
Model PUMA RS-2K Internet Exploring spodoba się zwłaszcza tym osobom, które cenią nowatorskie podejście do mody. Cechy konstrukcyjne wyróżnia siateczkowa cholewka z mieszanką zamszu, skóry i syntetycznych nakładek, a także masywna sylwetka i jaskrawe kolory.
Buty dostępne są w sprzedaży od 20.08 w oficjalnych sklepach PUMA oraz na PUMA.com.
Materiał partnera