Najnowsza kampania marki Tommy Hilfiger po raz kolejny udowadnia wierność założeniom marki i ogromny dystans do aktualnych trendów.

Marynarskie paski to ponadczasowa klasyka, która powraca co kilka sezonów i trzeba przyznać że ma swoich wiernych fanów. Marynistyczne motywy kojarzące się głównie z letnią przygodą na żaglach w umiarkowanej ilości świetnie sprawdzają się w wielkomiejskiej przestrzeni.

W kampanii występują trzy super modelki: Jacquelyn Jablonski, Toni Garrn, Jourdan Dunn. Rodzinne zdjęcia niczym z katalogów Dolce&Gabbana to nowość w kampanii tej marki, która z pewnością przypadnie do gustu jej klientom.

Na nas kampania zrobiła pozytywne wrażenie i sprawiła, że tęsknimy za latem. A jak Wy ją oceniacie?

Tommy Hilfiger kampania wiosna-lato 2013

Tommy Hilfiger kampania wiosna-lato 2013

Tommy Hilfiger kampania wiosna-lato 2013

Tommy Hilfiger kampania wiosna-lato 2013

Tommy Hilfiger kampania wiosna-lato 2013

Tommy Hilfiger kampania wiosna-lato 2013