Wielka popularność Squid Game nie gaśnie. Teraz kiedy koreański serial dramatyczny pobił rekordy oglądalności Netflixa, było kwestią czasu, aby kolejny etap jego światowej dominacji objął również modę.

Marka streetwearowa Emotionally Unavailable raczy nas dokładnie tym, czego potrzebowaliśmy: kolekcją ubrań inspirowaną zabójczą grą, stworzoną we współpracy z Netflix. Asortyment obejmuje T-shirty, bluzy z kapturem, koszule z długimi rękawami i kapelusze, które oddają hołd wyróżniającym się detalom z serialu. Oczywiście pomijając brutalne morderstwa i oszustwa.

Telefoniczna klapa Netflixa. Numer w serialu „Squid Game” okazał się prawdziwy

Przerażająca lalka Red Light, Green Light pojawia się kilka razy, podobnie jak kształty plastrów miodu. Kolekcja Emotionally Unavailable x Squid Game jest już dostępna w przedsprzedaży online od 21 października, a sądząc po milionach widzów, przewidujemy dość szybką wyprzedaż. Zobacz poniżej jak wygląda kolekcja i kup każdy fajny kawałek garderoby, zanim zostanie rozerwana na strzępy przez kupujących.

Porady małżeńskie w Radiu Maryja: Używanie antykoncepcji to krzyk: „Nie chcę być matką!”