Drugi rok z rzędu najcieplejszą odzieżą wierzchnią, jaką można kupić według influencerów, jest kurtka puchowa The North Face. To duża inwestycja. Królują jako jeden z najbardziej poszukiwanych elementów odzieży wierzchniej. Na popularności nie traci kurtka puchowa, która pojawia się rok po roku. I to jest ulubiona kurtka puchowa Jennifer Aniston i Halle Berry w latach dziewięćdziesiątych. Wyprzedaje się na pniu.

Kurtki puchowe – Przegląd zimowych hitów z sieciówek

Marka The North Face na przestrzeni lat stworzyła ogromną ilość epickich projektów ze znanymi projektantami. Myślimy tu między innymi o kapsułowej kolekcji z Maison Margiela. Zawierała różne wersje puchowych i polarowych kamizelek North Face, które były wielkimi hitami między innymi dzięki Hailey Bieber i Belli Hadid.

Współpraca z Guccim przebija wszystkie projekty. Kolekcja, upamiętniająca ducha eksploracji, to marzenie każdego miłośnika owego logotypu. Obejmuje buty do trekkingu, t-shirty, kurtki, saszetki, sukienki i nie tylko. Wszystko to w charakterystycznych fasonach The North Face. Apetyt na tę puchową kurtkę jest większy niż wcześniej. Wywołane pandemią pragnienie komfortu oznacza, że w następnych latach będą one nadal popularne. Na początku tego roku liczba zapytań o kurtkę wzrosła o ponad 400%.

Millenialsi najbardziej samotnym pokoleniem w historii. Prawie co czwarty z nich nie ma żadnego przyjaciela

Sonda

Kurtka puchowa

Lubisz ubrania marki The North Face?