Wyjątkowo krótka, plisowana spódnica Miu Miu z bardzo niskim stanem podbiła świat mody szturmem. Celebrytki, takie jak Nicole Kidman i Zendaya, pozują w niej na sesjach zdjęciowych dla magazynów i pokazują ją w mediach społecznościowych.

Jeansowa spódnica z Lidla jest idealnie dopasowana do sylwetki. Nie uwierzysz, że jej cena jest tak niska!

Z ledwie wystarczającą ilością materiału, by wyjrzeć spod paska, spódnica przypomina seksowną stylizację uczennicy Britney Spears z teledysku do „Baby One More Time” z 1998 roku. Niektórzy potępiają spódnicę, twierdząc, że jest tandetna, ale o dziwo popyt cały czas gwałtownie rośnie. Miu Miu od tygodni wyprzedaje się z produktu, pomimo ceny: najbardziej skąpa wersja minispódniczki khaki kosztuje 950 dolarów, czyli 4 100 złotych. Nieco dłuższa wersja spódnicy kosztuje 1150 dolarów, czyli 4 945 złotych. Miu Miu po raz pierwszy zaprezentowała spódnicę podczas wiosennego pokazu mody w październiku 2021 roku. Po tym, jak można było zobaczyć ją na prawie każdym czerwonym dywanie, projektantka Miuccia Prada zdecydowała się umieścić ją w swojej kolekcji na jesień 2022. Stylizacja płynie na fali nostalgii Y2K, którą promuje pokolenie Z.

Według Lyst od czasu premiery popyt na minispódniczki osiągnął najwyższy poziom od trzech lat. W ostatnim tygodniu lutego ten kultowy zestaw wyszukiwano codziennie 900 razy. Spódnica Miu Miu stała się tak popularna, że ma nawet własne konto na Instagramie @miumiuset.

Klientki, które nie są gotowe na pozbycie się czterech tysięcy złotych udają się do Fashion Nova po podróbkę za 200 zł. Podczas gdy większość świata mody ma obsesję na punkcie spódnicy, spotkała się ona również z falą krytyki. Dlaczego? Nicole Kidman pokazała się w niej na okładce Vanity Fair.

„Ta stylizacja wygląda jak coś prosto z filmu dla dorosłych” – czytamy w jednym z komentarzy na Instagramie.

„Co za bzdurne pytanie”. Widzowie „Milionerów” w szoku po ostatnim odcinku

Spódnica na okładce VF