Związek dwóch napędzających się wzajemnie elementów – mody i biznesu – po raz kolejny został przeliczony i ujęty w liczbach. Tym razem zadano sobie pytanie, która gwiazda generuje największe zyski dla projektantów, poprzez swoje pojawienie się na czerwonym dywanie.

Sprawa ta zaciekawiła nawet The Wall Street Journal, który powołuje się na serwis StyleSpot.com. Według portalu zaskakująco to Sandra Bullock „przynosi” największy zysk. Jak zmierzono popularność Sandry jako fashionistki? Sprawdzono ilość odsłon na stronach sklepów internetowych, które miały w swojej ofercie stroje noszone na czerwonym dywanie przez aktorkę.

Pamiętacie Sandrę w beżowej sukience Vivienne Westwood ? Występ ten zanotował największą ilość wejść na serwisy, gdzie suknia była dostępna. Za Sandrą uplasowały się Kate Hudson, Drew Barrymore i Penélope Cruz. Co sądzicie o tym zestawieniu?

Zobaczcie kilka wizerunków aktorki z czerwonego dywanu.

 

Suknia Vivienne Westwood


Suknia Bottega Veneta


Sukienka projektu Alexandra McQuenna


Sukienka od Lanvin