Mimo że już od dawna nie wierzymy w cudowne właściwości reklamowanych w mediach tuszów do rzęs, to ogromnie ucieszyła nas wiadomość o karze, jaką nałożono na koncern Coty. To w jego skład wchodzi m.in. marka Rimmel

Brytyjskich władze uznały, że firma ta obiecując swoim klientkom rzęsy długie do samego nieba, najzwyczajniej w świecie je oszukuje. Nie chodzi oczywiście o cały asortyment marki, ale o konkretny produkt – maskarę 1-2-3 Looks Mascara.

Specjalny organ, zajmujący się ochroną standardów reklamowych w Wielkiej Brytanii, uznał, że kampania Rimmel z udziałem Georgii May Jagger musi zostać na zawsze wycofana z rynku.

Oczywiście jest to dopiero wierzchołek góry lodowej, jednak cieszymy się, że ktoś zdecydował się w końcu na zrobienie pierwszego kroku w kierunku ukrócenia trwających od lat nadużyć.

Niech producenci kosmetyków odważą się wreszcie zaprezentować, jak naprawdę wyglądają rzęsy po pomalowaniu ich, najlepszym nawet, tuszem. W końcu żadną sztuką nie jest doklejenie fałszywek.