Markę Bombshe tworzy małżeństwo z Wrocławia, które wyśniło sobie wspólną firmę zbudowaną na wartościach, które ceni. Tworzą kameralną szwalnię, w której panuje cudowna, rodzinna atmosfera. Wszystko powstaje ze wspólnej pasji – marka Bombshe to przede wszystkim ludzie. Żaden z projektów nie byłby tym samym, gdyby nie wyjątkowe krawcowe i wspaniali pracownicy. Ich wieloletnie doświadczenie, wspaniała energia i zawsze pozytywne nastawienie pozwalają właścicielom realizować wymarzone wizje. Założyciele Bombshe współpracują z lokalnymi dostawcami – grają do jednej bramki. Najchętniej kupują materiały i dodatki od partnerów z najbliższych regionów. Wszystkie nici, zamki czy guziki pochodzą od polskich producentów. Marce Bombshe zależy na tym, by wspierać mniejszych przedsiębiorców i wzmacniać polski rynek.

Modern Classic w wydaniu marki Bombshe na sezon wiosna-lato 2021

Ostatnie miesiące zmieniły trendy konsumenckie, które przemodelowały podejście do ilości produktów oraz jakości proponowanej na rynku mody. Ponowne spojrzenie na każdy aspekt życia, chwila oddechu i zmiana perspektyw spowodowały wzrost świadomości klientów podczas realizacji zakupów. Nowa kampania marki Bombshe na sezon wiosna-lato 2021 to odpowiedź na ich potrzeby zbudowana na świadomym i odpowiedzialnym podejściu do produkcji oraz racjonalnym planowaniu kobiecej garderoby.

Transparentność oraz pragmatyzm to dwa główne fundamenty funkcjonowania marki. Jej założyciele Katarzyna Heider-Pryjma i Marcin Pryjma reprezentują nową grupę przedsiębiorców, którzy z pełną odpowiedzialnością podchodzą do projektowania i produkcji. Razem z odpowiedzialną za kreatywną stronę marki – Anną Nowak-Krzywańską stworzyli kolekcje, której bazą jest bliskości natury oraz troska o środowisko.

Zawarte w kolekcji podstawowe elementy ubioru jak t-shirty, koszule, garnitury czy proste sukienki pozwolą zbudować ponadczasową garderobę Kobiet. Klasyczne fasony szyte są z wysokiej jakości materiałów, których użyteczność wzrośnie i będzie wielosezonowa.

Nasza najnowsza kampania zabiera odbiorców w świat naturalnych tkanin i kolorów ziemi. Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, czujemy przynależność do otaczającego nas świata.

– tak o kampanii Bombshe mówi założycielka marki Katarzyna Heider-Pryjma.

Powrót do podstaw jest widoczny na zdjęciach w kampanii na sezon wiosna-lato 2021. Przywiązanie założycieli do gatunku używanych w produkcji tkanin podkreślają tła: organiczna bawełna, naturalny len czy ekologiczna wiskoza. Wśród nich również jedwab i wełna – to wszystkie materiały, które zostały wykorzystane przy projektowaniu odzieży. „W sesji zdjęciowej postanowiliśmy użyć materiały, z którymi pracujemy na co dzień. Kampania odzwierciedla nasze wartości. Razem z Kasią chcemy tworzyć ubrania, które pasują do stylu życia i są dostosowane do ulubionych modeli z własnej garderoby. Nowa kolekcja jest idealna dla każdej Kobiety, która pracuje nad stworzeniem własnej szafy kapsułowej wypełnionej ponadczasowymi klasykami.” – wspomina proces twórczy Anna Nowak-Krzywańska.

Zrównoważona moda. Powiedz STOP bezmyślnym zakupom

Twarzą kampanii została blondwłosa modelka Adrianna Myślicka. Monochromatyczne, mocne looki w połączeniu z naturalnym tłem, przywodzą na myśl symbiozę człowieka z jego otoczeniem. W stylizacjach pojawiają się flagowe produkty wrocławskiej marki m.in. marynarki, białe koszule, t-shirty, które w kolejnych sezonach wracają w nowych odsłonach. To dzięki nim pomysłodawcy zbudowali zaufanie Klientek w całej Polsce.

Kolekcja została zbudowana tak, aby była jak najbardziej funkcjonalna i umożliwiała swobodne łączenie ubrań. Są to produkty pozbawione skomplikowanych detali, nietypowych krojów, dzięki czemu umożliwiają zbudowanie minimalistycznej garderoby.

Przy okazji nowej kolekcji warto wspomnieć, iż ważny temat zrównoważonego rozwoju był bliski od początku funkcjonowania marki Bombshe. Założyciele dbają nie tylko o kolekcji, ale też o zaplecze produkcyjne – korzystają wyłącznie z energooszczędnych maszyn, które oprócz cichej pracy silnika, którą docenił zespół w szwalni, zużywają mniej prądu, a podczas bezczynności w ogóle go nie potrzebują. Dodatkowo cała pracownia jest zasilana w energię elektryczną dzięki panelom fotowoltaicznym, co sprawia, że firma przyczynia się do zmniejszania emisji zanieczyszczeń do atmosfery. W nowym sezonie wiosna-lato 2021 w myśl idei „less waste” powstały gumki do włosów uszyte z pozostałości materiałów wykorzystanych do produkcji ubrań.

Bombshe to pochwała kobiecości na własnych warunkach, komfort, poszanowanie dla środowiska, dla tworzących ją ludzi i klientów. Nie ma miejsca na pogoń za sezonowymi trendami, ale w zamian za to jest świadoma moda, wygoda i doskonała jakość.

– opowiadają założyciele marki Bombshe.

Pierwsze modele z kolekcji Bombshe na sezon wiosna-lato 2021 są już dostępną w sklepie online bombshe.com. Kolejne propozycje będą dodawane cyklicznie w formie zaplanowanych drop’ów. Sample z kolekcji Bombshe wiosna-lato 2021 już dostępne są w showroomie agencji Rebell Concept w biurze przy ul. Mokotowskiej 43/206 w Warszawie.

 

Wygodne staniki sportowe: 10 doskonałych propozycji dla aktywnych dziewczyn

*materiał prasowy