Niektórym markom eksperymenty z Photoshopem nie wychodzą na dobre. Tym bardziej gdy za obróbkę graficzną bierze się niedoświadczony grafik i zalicza wpadkę… Ostatnia należy do marki Target.

Zdjęcia, po którym firma znalazła się pod ostrzałem krytykujących komentarzy internautów, przedstawia 24-letnią modelkę, R’el Dade. Dziewczyna pozowała w stroju kąpielowym z młodzieżowej linii marki.

Nie da się tu pominąć photoshopowej wpadki. Ciało dziewczyny zostało nienaturalnie wydłużone i wyszczuplone. Widać tu miejsca, z których wycięto fragmenty. W ten sposób powstała efektowna przerwa między udami – nieważne, że kosztem usuniętego ze zdjęcia kawałka krocza…

Choć na stronie marki nie ma już część zdjęć, internauci nie zawiedli i w komentarzach pod artykułami na ten temat zamieścili kilka z nich (mi.in, na stronie shape.com).

Po zestawieniu ze sobą retuszowanych i nieretuszowanych zdjęć modelki nasuwa się tu jeszcze pytanie – po co w ogóle Photoshop?

Photoshopowa wpadka Target (FOTO)

Photoshopowa wpadka Target (FOTO)

Photoshopowa wpadka Target (FOTO)

Photoshopowa wpadka Target (FOTO)

Photoshopowa wpadka Target (FOTO)