Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!
Polscy projektanci doskonale zdają sobie sprawę, że aby szerzej zaistnieć, potrzebują nakładów finansowych na reklamę, wsparcia celebrytów lub dobrego pomysłu na oryginalną formę promocji.
Trzecią z tych dróg wybrała m.in. marka Horror!Horror!, która właśnie zaprezentowała w sieci swoją najnowszą kampanię wizerunkową.
Projektantka – Natalia Olga Mikołajewska – w sezonie wiosna-lato 2013 postawiła na emanujący kobiecością styl lat 50. Klasyczne fasony, sukienki na szerokich ramiączkach i rozkloszowane spódnice to kwintesencja stylu retro. Kolekcja utrzymana jest w jasnej tonacji kolorystycznej: dominują beże, przełamane energetycznym kobaltem, płomiennym oranżem i ecru. Nie zabrakło również klasycznej czerni. Kolorowe i kwieciste wzory nadają charakteru całej linii.
Widzicie tu coś dla siebie?