Polscy projektanci doskonale zdają sobie sprawę, że aby szerzej zaistnieć, potrzebują nakładów finansowych na reklamę, wsparcia celebrytów lub dobrego pomysłu na oryginalną formę promocji.

Trzecią z tych dróg wybrała m.in. marka Horror!Horror!, która właśnie zaprezentowała w sieci swoją najnowszą kampanię wizerunkową.

Projektantka – Natalia Olga Mikołajewska – w sezonie wiosna-lato 2013 postawiła na emanujący kobiecością styl lat 50. Klasyczne fasony, sukienki na szerokich ramiączkach i rozkloszowane spódnice to kwintesencja stylu retro. Kolekcja utrzymana jest w jasnej tonacji kolorystycznej: dominują beże, przełamane energetycznym kobaltem, płomiennym oranżem i ecru. Nie zabrakło również klasycznej czerni. Kolorowe i kwieciste wzory nadają charakteru całej linii.

Widzicie tu coś dla siebie?

Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!

Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!

Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!

Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!

Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!

Oryginalna sesja wizerunkowa marki Horror!Horror!