Jeśli śledzicie kolorową prasę, to pewnie doskonale wiecie, że duet projektantów Paprocki & Brzozowski wielokrotnie nazywany był na jej łamach polskimi Dolce & Gabbaną.

Porównanie to musiało bardzo przypaść im do gustu, gdyż przy okazji nowej kampanii na sezon wiosna-lato 2014 ulubieńcy warszawskich gwiazd wyraźnie zainspirowali się dokonaniami włoskich kolegów po fachu.

Zdjęcia autorstwa Zuza Krajewska i Bartka Wieczorka starają się szokować, naszym zdaniem dość na siłę odwołaniami do religii oraz kobiecej seksualności. Szczerze mówiąc, efekt ten specjalnie nas nie przekonuje – prawdopodobnie dlatego, że coś podobnego, za to w o wiele lepszym wydaniu, widziałyśmy już przy okazji wcześniejszych kampanii Dolce &Gabbana.

Na szczęście znalazłyśmy jeden pozytywny akcent tego projektu. Chodzi o modelkę w osobie Oli Kowal z agencji Model Plus. Ta dziewczyna ma potencjał, dlatego będziemy na bieżąco informować Was o jej kolejnych dokonaniach. Z kolei projektanci w rolach modeli specjalnie nas nie przekonują. Na tle Oli wypadli zwyczajnie blado.

Czy podzielacie nasze mieszane uczucia?

Nowa kampania Paprocki & Brzozowski

Nowa kampania Paprocki & Brzozowski

Nowa kampania Paprocki & Brzozowski

Nowa kampania Paprocki & Brzozowski

Nowa kampania Paprocki & Brzozowski

Nowa kampania Paprocki & Brzozowski