Marka Bottega Veneta dostaje od nas wielkiego plusa za to, że do swojej najnowszej kampanii biżuterii nie zatrudniła profesjonalnych modelek lecz pięć niezwykłych kobiet, których nazwiska są doskonale znane wielbicielkom mody i trendów.

W wyróżnionym gronie znalazły się blogerki Garance Doré i Amanda Brooks, stylistka Carlyne Cerf de Dudzeele, modelka i artystka Anh Duong oraz salonowa lwica Coco Brandolini d’Adda.

Choć wydawać by się mogło, że wszystkie panie więcej dzieli niż łączy, to sesja z ich udziałem jest paradoksalnie bardzo spójna i harmonijna. Nie musimy chyba dodawać, że to naszym zdaniem jedna z najlepszych i najbardziej pomysłowych kampanii reklamowych, jakie miałyśmy przyjemność oglądać w ostatnim czasie.

Jednocześnie mamy nadzieję, że nie jest to jednorazowa akcja i w przyszłości w podobnym projekcie pojawią się kolejne damy pokroju tych widocznych na zdjęciach poniżej.

Nietypowa kampania Bottega Veneta

Nietypowa kampania Bottega Veneta

Nietypowa kampania Bottega Veneta

Nietypowa kampania Bottega Veneta

Nietypowa kampania Bottega Veneta