Nicole Rosłoniec już jakiś czas temu pochwaliła się swoim udziałem w kampanii marki Cropp Town w Dzień Dobry TVN.

Modelka doskonale radziła sobie w programie Top Model, była nawet jedną z faworytek. Niestety, kontuzja uniemożliwiła pięknej Nicole udział w dalszej części show.

Przeglądając zdjęcia modelki z czasu trwania programu musimy przyznać, że na tych dla firmy Cropp Town podoba nam się znacznie mniej.

Nie jest to jednak wina modelki tylko konwencji, w jakiej utrzymana jest reklama. Swoją drogą Nicole doskonale poradziła sobie na tak nietypowej sesji.

Najnowsza kampania jest kontynuacją zeszłorocznej akcji No Damage No Funky. Do zabawnej grupki Dr Damage’a, Dr Fun’a i księżnej Bernadette von Laundrette Nicole dołącza jako Andżela.

Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy młodej modelki!

 
A Wam, jak podoba się Nicole oraz wiosenna kampania marki Cropp Town?