
Modelki i modele stworzeni przez AI. Sztuczna inteligencja ma się coraz lepiej
Narzędzia sztucznej inteligencji coraz śmielej wkraczają do naszej codzienności. Już niebawem na stronie jednej z popularnych marek odzieżowych najnowsze kolekcje ubrań będą prezentowane na przez awatary wyglądające bardzo realistycznie.
Modelki stworzone przez AI
Branża mody nie pozostaje w tyle jeśli chodzi o wykorzystanie najnowszych zdobyczy technologicznych. Marka Levi’s właśnie rozpoczęła współpracę z firmą Lalaland.ai. Efektem ich współpracy jest stworzenie, przy użyciu sztucznej inteligencji, cyfrowych modelek i modeli. Poprzez określony wygląd mają oni odpowiadać na różne potrzeby klientów.
Siostry Kardashian oczami sztucznej inteligencji. Jak bardzo zmieniły się celebrytki?
Awatary wygenerowane dzięki AI mają mieć różne sylwetki, kolory skóry, typy urody, wiek oraz wagę. Wiemy, że nasi klienci chcą robić zakupy, widząc modelki i modeli, którzy wyglądają jak oni (…) Technologia sztucznej inteligencji może nam potencjalnie pomóc, uzupełniając grupę modeli i otwierając przyszłość, w której będziemy mogli umożliwić klientom oglądanie naszych produktów na większej liczbie sylwetek – wyjaśnia marka Levi’s.
Walka z fake newsami. Użytkownicy TikToka muszą oznaczać filmiki z wykorzystaniem deepfake’ów
Firma Lalaland.ai zajmuje się rozwojem i wprowadzaniem nowych rozwiązań do branży fashion. Założone w 2019 roku przedsiębiorstwo ma już na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Calvin Klein czy też Tommy Hilfinger. Teraz do grona sklepów korzystających z AI dołączy Levi’s. Wszystko to ma pomóc w zwiększeniu sprzedaży i sprawić, że wrażenia z zakupów będą dla klientów jeszcze przyjemniejsze. Chodzi więc o w pełni doświadczenie w pełni dopasowane do ich potrzeb.