Jeansy stworzono ponad 150 lat, a pond pół wieku temu słynna redaktorka mody, Diana Vreeland mówiła o nich: „To najpiękniejsza rzecz od czasów wynalezienia gondoli”. Dziś jeans wciąż króluje na wybiegach i na ulicy. I jest kluczowym elementem w nowej kolekcji Reserved. Idąc za światowymi tendencjami w streetwearze, projektanci marki sięgają do historii mody. Umiejętnie czerpiąc z różnych estetyk i subkultur przeszłości, tworzą kolekcję bogatą w odniesienia do lat 90. – naszej ukochanej epoki.

Filmowym stylem vintage przesycone są damskie projekty. Począwszy od fasonów po fakturę i kolorystykę. Dominują proste dżinsy z wysokim stanem, płaszcze o kopertowym kroju, szerokie spódnice z głębokim rozcięciem, crop topy i krótkie, oversize’owe kurtki. Nowością są denimowe szmizjerki (sukienki na guziki) z dekoltem, wysoko wiązane w talii. Ważną role odgrywają detale, bardzo charakterystyczne dla estetyki lat 90. jak przetarcia, marmurkowe wzory, printy ombre. Wszystko w spranej palecie barw jak błękit, przybrudzony niebieski, słoma czy kość słoniowa. Retro denimowe fasony w kampanii przełamane są innymi vintage fasonami jak kolarki, obcisłe T-shirty i spodnie w wężowy wzór co tylko podkreśla ich rave’owy charakter.

Szukasz więcej inspiracji? Sprawdź całą kolekcję Reserved na oficjalnej stronie marki.

Materiał promocyjny