Loewe – kampania wiosna/lato 2009
O firmie Loewe mówi się, że to hiszpański odpowiednik Chanel. Jej torby wykonywane są ze skóry najwyższej jakości.
Niedawno marka wypuściła kampanię reklamową na sezon wiosna/lato 2009, której twarzą została Amber Valletta.
Klimat tych fotografii jest bardzo „południowy” – plastyczne zdjęcia, wspaniale krajobrazy i luksus.
Na projekty tej marki mogą pozwolić sobie tylko elegantki z najwyższej półki, takie jak: Victoria Beckham, która widziana była ostatnio na lotnisku w Mediolanie z torbą Calle Ostrich (zdjęcie nr.3) wartą ponad 10 tys. $.
Lansowana przez firmę moda na „wojskowe” czapki także znalazła uznanie u Posh, która pozowała w niej do rosyjskiego wydania magazynu Vogue.
Czytaj też: Victoria Beckham w futrze.
Jak wam się podoba wiosenno/letnia kampania reklamowa Loewe?