Osiemnastoletnia Karlie Kloss została twarzą wiosennej kolekcji Oscara de la Renty i choć w świecie mody i urody normą jest, że młodziutkie dziewczyny reklamują produkty przeznaczone dla dojrzalszych klientek, to pierwsze ujęcie pochodzące z tej konkretnej kampanii wywołało pewne kontrowersje.

Targetem wiosennej kolekcji projektanta są kobiety, które spokojnie mogłyby wziąć Karlie za córkę. Obdarzona delikatną urodą Kloss została umalowana i wystylizowana tak, by wyglądać na co najmniej piętnaście lat starszą, niż jest w rzeczywistości.

I po raz kolejny pojawia się pytanie, dlaczego trzeba makijażem, fryzurą i obróbką graficzną dodawać powagi nastoletnim modelkom zamiast zatrudnić dojrzalsze kobiety? To istny temat-rzeka, który ostatnio poruszany jest coraz częściej.

A co Wy sądzicie o takich praktykach?

Karlie Kloss