Kampania reklamowa sieci Topshop na jesień i zimę ma jedno zadanie specjalne: oprócz zachęcenia klientów do kupna ubrań z kolekcji, dla której została stworzona, musi rzucić nowojorczyków na kolana.

W październiku w Nowym Jorku otwarty zostanie pierwszy butik Topshop. Firmie bardzo zależy na tym, aby odnieść w Ameryce sukces i zyskać jak największe grono wiernych klientów.

Do najnowszej kampanii zostały zaangażowane więc modelki: Jourdan Dunn, Karlie Kloss, Kori Richardson i Amanda Laine. Jednak to 19-letnia Jourdan typowana jest kolejną „gwiazdę Topshopu”. Zdjęcia robione były w londyńskim metrze i w autobusach.

„Chcieliśmy kampanii, która oddawałaby ducha Londynu, przekazywała klimat tego miasta, miejsca, gdzie swoje korzenie ma Topshop. Dziewczyny Topshopu są wystrzałowe, stylowe i po prostu świetne” – mówi Ronnie Cooke-Newhouse, dyrektor kreatywny sieci.

Jak myślicie, czy dzięki tej kampanii Topshop podbije serca mieszkańców Nowego Jorku?