Tłem zimowej kampanii reklamowej marki House jest sceneria londyńskich ulic oraz legendarnego klubu Ministry of Sound.

Skupiamy się na intymnych relacjach między parą młodych ludzi zatraconych w zabawie, w muzyce, w życiu. Nasi bohaterowie jeszcze nie dorośli, a jednocześnie nie można już ich traktować jak młodzież. Są indywidualistami, których definiuje ich pasja, muzyka i wszystko czym się otaczają – po prostu apetyt na życie – tak o nowej kampanii mówi Maciej Czarnecki, dyrektor artystyczny marki.

Niezwykle istotnym elementem kampanii, do której zdjęcia wykonał Rafał Milach, jest także video autorstwa Marcina Filipowicza, młodego i niezwykle utalentowanego reżysera, który od lat spełnia się także jako fotograf. Jeśli chcecie zobaczyć jego prace, koniecznie dowiedźcie serwis GummoPhotos, oferujący najlepszą młoda polską fotografię.

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)

Jesienno-zimowa kampania House (FOTO)