Podczas miesiąca mody odkryto do tej pory niezauważalny potencjał internetu i dobrodziejstw techniki. Przez to, że projektanci nie mogli urządzać pokazów, zostali zmuszeni do wymyślenia innej formy przekazania swojej sztuki. Wybór był prosty: internet. To właśnie to medium ma największe zasięgi i pozwala na dotarcie jak największej grupy osób. Pojawiały się prezentacje w formie krótkich filmów, reklamy, krótkie, artystyczne ujęcia, sesje zdjęciowe, a część z wybiegów przeniosła się do… TikToka! Moda na TikToku zagościła na dobre!

Pielęgniarka zdradziła najlepszy sposób na depilację bikini. Jej filmik robi furorę na TikToku

Moda na TikToku

Moda podbiła TikTok. Codziennie przybywają tysiące polubieni filmików związanych z modą. Począwszy od prezentacji swoich stylizacji, poprzez zabawne challenge aż do pokazów mody – TikTok widział już wszystko, co związane z modą. Właśnie ta część TikToka skrada serca tysięcy użytkowników.

High fashion na TikToku

Na TikToku podczas miesiąca mody pojawiły się streamy z pokazów domu mody. Louis Vuitton, Saint Laurent, Prada, Balmain, Dior – wszystkie największe marki nawiązały współpracę z TikTokie, tworząc niepowtarzalną możliwość dla fanów mody. Po raz pierwszy wszyscy mogli być uczestnikami tak wielkich wydarzeń, jak pokazy największych światowych luksusowych marek.

Moda na TikToku: marki

Wiele mniejszych marek zdecydowało się otworzyć konta na TikToku dla swoich projektów. Niszowi projektanci, pasjonaci – każda osoba, która pragnie tworzyć modę ma szansę zaistnieć w tej popularnej aplikacji. Moda na TikToku pozwala wybić się prawdziwym twórcom, którzy do tej pory nie mieli szans zaistnieć.

Trendy zaczynają się na TikToku

TikTok zaczął wyznaczać trendy. Użytkownicy, którzy dzięki swoim filmikom przywrócili niektórym hitom nowe życie, zyskali obserwatorów, którzy zaczęli podglądać ich styl. Właśnie tak ewoluuje moda. To właśnie dzięki zaangażowaniu internautów w modzie znów pojawiły się stylizacje rodem z lat 90., pokochaliśmy na nowo tie-dye lub szperanie w szafach rodziców, second handach oraz w aplikacjach umożliwiających sprzedawanie i kupowanie używanych ubrań.

Sposób Tiktokerek na piękną skórę: Skin Icing – popularność zabiegu jest ogromna!

Moda na TikToku: wyzwania

Moda w popularnej aplikacji oznacza kreatywność. Zabawne wyzwania, które pozwalają tworzyć wyjątkowe stylizacje pozwalają zrozumieć siebie i dotrzeć do swojego wyjątkowego stylu. Najpopularniejsze wyzwania to między innymi „Co ubrałabym jako…” (czyli ubieranie się w stylu wybranego bohatera filmowego/książkowego itd.), #outfitchange (trend, w którym pokazujemy się przed i po przemianie), #ohshepassedaway (ukazujący przemianę, którą użytkownicy przeszli na przestrzeni np. kilku lat), #Guccimodelchallenge (internauci stylizują się w nim w stylu Gucci, który jest niezwykle charakterystyczny) i wiele innych. TikTok to kopalnia inspiracji, która zmusza do kreatywnego myślenia nad własnym stylem.