Mamy dla Was prezentację najnowszej kolekcji od Hermesa. Jesienne projekty Christophe’a Lemaire przedstawił za pomocą obiektywu Nathaniel Goldberg. Po drugiej stronie aparatu stanęła modelka, Iselin Steiro. Fotograf i pozująca współpracowali już przy wcześniejszej kolekcji.

Kampania jesiennej propozycji stworzona została, by oddać klimat linii. Drugorzędne miejsce mają tu same ubrania i dodatki. Najważniejsza jest stylistyka jaką stworzyła marka. Dominuje tu retro. Połączone tu zostały dynamika pozującej modelki i statyczne, nostalgiczne górskie krajobrazy.

Motywem łączącym kampanię z marką są oczywiście ubrania, jednak ich ekspozycja nie jest nachalna. Głównym akcentem przewijającym się przez poszczególne zdjęcia jest apaszka Hermesa użyta jako flaga pojawiająca się w kadrach, naturalnie w nie wpasowana.

Podoba się Wam pomysł marki na reklamę kolekcji – a raczej oddanie jej klimatu?

hermes kampania AW13

hermes kampania AW13