Gdyby tylko etykiety zamiast nazw wypisane miały kalorie… (FOTO)
Gdyby znane produkty spożywcze zamiast atrakcyjnych logo na etykietach miały wyraźnie wypisaną dokładną zawartość kalorii, nadal byłyby tak chętnie kupowane? Wydaje się, że właśnie z tym pytaniem postanowił zmierzyć się autor grafik zamieszczanych na popularnym ostatnio blogu Calorie Brands.
ZOBACZ TEŻ: Cukier – naturalny konserwant
Trudno nie odnieść wrażenia, że wyraźnie zakomunikowana ilość często pustych kalorii byłaby zdecydowanie cięższa do przełknięcia właśnie w takiej formie. Która dbająca o linię i przede wszystkim zdrowie osoba zdecydowałaby się sięgnąć z łatwością po słoik Nutelli „ważący” ponad cztery i pół tysiąca kalorii – gdyby oczywiście nie były one podane drobnym druczkiem na odwrocie opakowania?
Cóż… Grafiki Calorie Brands na pewno dają do myślenia.
ZOBACZ TEŻ: Ile trzeba przebiec, by spalić te fastfoody? Oto odpowiedź…
Zobaczcie, czy te liczby zrobią na Was wrażenie…
Szczere etykiety – Ile kalorii mają fast foody?