Kiedy w styczniu tego roku pojawiła się wiadomość o planowanej współpracy Jimmiego Choo z firmą UGG, wśród fashionistek zawrzało. Bo czy możliwe jest połączenie wyrafinowanej elegancji proponowanej przez Choo z zapewniającym komfort, ale jednak topornym wyglądem klasycznych uggsów? Wydawało nam się, że nie, jednak teraz jesteśmy skłonne zmienić nasze wcześniejsze opinie. Buty co prawda nas nie zachwycają, ale obawiałyśmy się, że będzie znacznie gorzej.

W sieci pojawiły się właśnie zdjęcia promujące efekty omawianej współpracy. Jako twarz (a raczej nogi) kampanii zatrudniono Amber Vallettę, która pozuje na tle nowojorskiej metropolii.

 

Gwiazdy pokochały buty ochrzczone mianem Chuggsów. Nicky Hilton pochwaliła się już swoją parą na Twitterze. Siostra Paris może jednak pozwolić sobie na takie wydatki. Przeciętną klientkę odstraszy wygórowana cena, która wynosi 675 dolarów.