Kim Kardashian ogłosiła nową, ekscytującą współpracę między swoją marką Skims a luksusowym domem mody Dolce & Gabbana. Partnerstwo to łączy wygodę i estetykę Skims z włoskim stylem i elegancją, z których słyną projekty Dolce & Gabbana. Kolekcja ma na celu połączenie luksusu z funkcjonalnością, oferując stylowe, nowoczesne fasony, które doskonale wpisują się w trendy mody na nadchodzący sezon. Kardashian, której marka już wcześniej zrewolucjonizowała rynek bielizny i odzieży codziennej, teraz stawia na jeszcze bardziej ekskluzywne rozwiązania, łącząc siły z jednym z najbardziej znanych duetów projektantów.

DOLCE&GABBANA x SKIMS łączy ikoniczną estetykę obu marek w stylizacjach wyróżniających się zabawnymi wzorami, luksusowymi fakturami i detalami z logo. Limitowana kolekcja zadebiutuje we wtorek, 19 listopada o godzinie 9:00 czasu ET na stronie SKIMS.com, w sklepach SKIMS oraz wybranych butikach #DolceGabbana.

-czytamy na stronie SKIMS.

DOLCE&GABBANA i SKIMS łączą siły

W kampanii promującej nową kolekcję Skims x Dolce & Gabbana pojawiła się również siostra Kim, Kourtney Kardashian. Jej obecność dodaje rodzinnego akcentu i podkreśla więź sióstr, które wspierają się w biznesowych przedsięwzięciach. W kampanii obie Kardashianki prezentują eleganckie projekty, które łączą wygodę z luksusem, podkreślając niepowtarzalny styl i charakter kolekcji. Kourtney, znana z wyrazistego stylu, doskonale wpasowuje się w atmosferę sesji, która celebruje klasyczne, a jednocześnie nowoczesne podejście do mody. Siostry pozowały między innymi w odważnych kombinezonach w panterkę. Ten charakterystyczny wzór, będący symbolem elegancji i drapieżności, idealnie podkreśla styl inspirowany włoską modą i estetyką Dolce & Gabbana. Kombinezony w panterkę doskonale wpisują się w koncepcję łączenia luksusu z nowoczesnością, a siostry Kardashian swoim wyglądem nadają kampanii jeszcze więcej wyrazistości i zmysłowości.

Kim Cattrall i Nelly Furtado – nowe twarze SKIMS Kim Kardashian

 

Video reklamę do kampanii Skims x Dolce & Gabbana wyreżyserowała utalentowana artystka i fotografka Nadia Lee Cohen, znana ze swojego charakterystycznego stylu pełnego barw i odważnych kadrów. Jej unikalne podejście dodało kampanii niepowtarzalnego klimatu. W reklamie Kim i Kourtney Kardashian, prezentują projekty na tle stylowych, retro scenografii, które dodają całości teatralnego i artystycznego wyrazu. Co sądzicie o tej współpracy! Naszym zdaniem wygląda zachęcająco.

Obiecał, że nigdy więcej mnie nie zdradzi. Wczoraj dowiedziałam się, że znów to zrobił