źródło: Killer Jeans
Czy można ciekawie reklamować dżinsy? (FOTO)
Killer Jeans to indyjska marka odzieżowa, która należy do koncernu Kewal Kiran Clothing, sprzedającego ubrania w Azji, Afryce i Środkowym Wschodzie.
Tym razem, aby wypromować linię dżinsów dla mężczyzn, dyrektorzy kreatywni we współpracy z agencją reklamową z Mombaju wpadli na pomysł wykorzystania pomników postaci historycznych.
Na pierwszy rzut oka postarzane dżinsy ledwo co odróżniają się od faktury kamienia, dopiero po chwili widzimy gdzie kończy się figura a zaczyna materiał. Sam pomysł wydaje się ciekawy i zabawny i jest zdecydowanym przeciwieństwem epatujących erotyką fotografii znanych z innych kampanii reklamowych.
Autorem zdjęć jest Karan Rawat.
Jak Wam się podoba taki pomysł?
Skomentuj
24
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych