Zdjęcia promujące najnowszą kolekcja Burberry to duża radość dla oka. Przede wszystkim strona marki jest w pełni interaktywna, można więc pobawić się zdjęciami, odwracać je, powiększać i animować (a przy okazji posłuchać starych, dobrych hitów The Waterboys). Zobaczcie stronę pod adresem www.burberry.eu.

Propozycje Burberry na nadchodzący sezon to nawiązania do bardzo klasycznych krojów, szczególnie wojskowego pochodzenia. Można więc znaleźć m.in. kurtki i płaszcze inspirowane kurtkami oficerów marynarki wojennej, lotniczą B-3 bomber jacket i oczywiście trencze (więcej o wpływie armii na modę przeczytacie wkrótce w naszym cyklu Alfabet mody).

W kampanii występują nie tylko modele i modelki, ale również aktorzy i muzycy: Rosie Huntington-Whiteley, Nina Porter, Sam Rollinson, Charlotte Wiggins, Caspar Smyth, Douglas Booth, Gwilym Gold, Rory Cottam, Samuel Fry, Seb Brice i Thomas Penfound.