Na potrzeby jesiennej kampanii reklamowej House of Dereon, Beyonce i Tina Knowles zaprosiły do współpracy firmę Temptu, która zajmuje się sztuką ozdabiania ciała za pomocą rozpylaczy farby i sprzedaje zestawy do makijażu oparte na tej technice (Airbrush Makeup System).

Obie panie uznały, że efekt wzorów z tuszu na nagim ciele jest tak wspaniały, iż wiele klientów może zechcieć go skopiować. Z tego pomysłu powstała idea tymczasowych tatuaży, a dokładniej jest to limitowana edycja dla marki pań Knowles.

Jak powiedziała WWD Tina Knowles, tatuaże będą dostępne od 1 listopada na stronach Sephora.com, Temptu.com i Dereon.com, a wśród wzorów znajdą się kwiatowe logo Dereon, biżuteria, pajęcze motywy czy łańcuszki. Tatuaże mają utrzymywać się na skórze od 2 do 5 dni.

Podstawowy zestaw będzie kosztować 16 dolarów i zawierać dwie sztuki z każdego wzoru, a zestaw luksusowy za 34 dolary także zdjęcie z reprintem podpisu Beyonce. Dodatkowo każdy, kto kupi ten zestaw, ma szansę na wygranie wycieczki od Nowego Jorku na sesję zdjęciową.

Zobaczcie Beyonce w tatuażach: