Swoją najnowszą kampanią reklamową Christian Louboutin udowodnił, że nie bez powodu uchodzi za jednego z największych wizjonerów w swoim fachu.

Buty jako nęcący wabik? Motyw ten przerabiany był już wielokrotnie, jednak dotychczas nikt nie zinterpretował go aż tak dosłownie!

Autorem sesji, w której czółenka z czerwoną podeszwą posłużyły jako przynęta na grubą rybę (lub fajnego faceta) jest nieoceniony Peter Lippmann. To on stworzył również poprzednie kampanie marki, w których designerskie obuwie pojawiało się m.in. na kultowych obrazach z XVI i XVII wieku, spadało z nieba lub pozowało w towarzystwie atrybutów postaci z najbardziej znanych baśni.

Jak Wam się podobają najnowsze efekty współpracy fotografa ze słynnym projektantem? Bo tego, że my jesteśmy nią zachwycone powtarzać chyba nie trzeba!

Bajkowa kampania Christiana Louboutina

Bajkowa kampania Christiana Louboutina

Bajkowa kampania Christiana Louboutina

Bajkowa kampania Christiana Louboutina

Bajkowa kampania Christiana Louboutina

Bajkowa kampania Christiana Louboutina