
Alexa Chung promuje internetowy butik Mytheresa.com
Alexa Chung znana dotychczas przede wszystkim z kampanii dla Vero Mody, tym razem zaskoczyła udziałem w sesji fotograficznej promującej internetowy butik mytheresa.com
Sklep został uruchomiony w 2006 roku i znajdziemy w nim takie marki jak: Valentino, Balenciaga czy Saint Laurent.
Założycielka platformy sprzedażowej, Susanne Botschen, o swoim wyborze mówi tak: Miałam przyjemność spotkać Alexę w Nowym Jorku. Byłam pod wrażeniem jej wdzięku, inteligencji, humoru i dowcipu.
Aktualnie mytheresa.com rusza z projektem krótkich filmów, w których co miesiąc inna gwiazda będzie mogła podzielić się swoimi poradami dotyczącymi mody z klientkami sklepu.
Uważacie, że pomysł marki przyczyni się do rozreklamowania butiku na skalę światową?

Skomentuj
9
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych