Teoretycznie nie ma to większego znaczenia – w końcu model ma prezentować ubrania, a nie orędować za takim, czy innym stylem życia.

A jednak gdy pewien internauta dowiedział się, że markę Bytom reklamuje 47-letni Aiden Shaw, były aktor filmów porno, dał wyraz swojemu zniesmaczeniu. W jego opinii hasło kolekcji, „W hołdzie prawdziwym mężczyznom” jest „nieporozumieniem i uwłacza prawdziwym mężczyznom”.

Jak widać ów pan jest przekonany, że gej nie może być w pełni męski. Zaściankowość czy słuszna uwaga?

Marka Bytom już wystosowała wyjaśnienie w tej sprawie stwierdzając, że „wybór modela był świadomy”.

Został on podyktowany wyjątkową dojrzałością i niepowtarzalną ekspresją, z jaką Aiden Shaw prezentuje kolekcję Bytom. Czujemy się wyróżnieni, gdyż właśnie jego powierzchowność perfekcyjnie odzwierciedla ideę męskiego stylu, jaką chcieliśmy przekazać naszym klientom. (…) Wychodzimy z założenia, że prawdziwy gentleman nie interesuje się życiem prywatnym innych gentlemanów – czytamy w odpowiedzi.

Z pewnością nie bez przyczyny użyto tu słowa „powierzchowność” – o to właśnie chodzi w zawodzie modela. Innym światowej sławy markom też nie przeszkadzało, że Shaw ma za sobą przeszłość w gej porno. Wygląda znakomicie i to się liczy. Fakt jest też jednak taki, że nie jest to jego życie prywatne, a zawodowe. Czy komuś to przeszkadza? Czy ktoś patrząc na witrynę sklepu zastanawia się, co niegdyś robił ten statecznie wyglądający pan?

&nbsp
Markę Bytom reklamuje aktor gejowskich filmów porno

Markę Bytom reklamuje aktor gejowskich filmów porno

Markę Bytom reklamuje aktor gejowskich filmów porno

Markę Bytom reklamuje aktor gejowskich filmów porno

Markę Bytom reklamuje aktor gejowskich filmów porno

Markę Bytom reklamuje aktor gejowskich filmów porno