Kolejna marka zrezygnowała z Photoshopa w swojej kampanii. Tym razem nie użyto go jednak przy prezentacji bielizny! Na taki – dość odważny w świecie mody – krok zdecydowała się marka American Eagle w linii Aerie. Postawiła na naturalność modelek i jak do tej pory wychodzi na tym na dobrze.

Niedawno przypominałyśmy Wam kampanię sieci Debenhams, robiącą furorę swoją naturalnością (zobaczcie: Naturalność według sieci Debenhams). Aerie poszło w swojej reklamie w podobnym kierunku. Modelki pozujące do zdjęć nie zostały sztucznie pozbawione fałdek, tatuaży i niedoskonałości cery. Są piękne, świeże, naturalne.

Kampanii nie brakuje uroku, przyciąga oryginalnym podejściem.

Czekamy na podobny zabieg np. w reklamach Victoria’s Secret i innych większych marek. Myślicie, że kiedyś pójdą w tę stronę?

Aerie - Kampania bielizny nietknięta retuszem! (FOTO)

Aerie - Kampania bielizny nietknięta retuszem! (FOTO)

Aerie - Kampania bielizny nietknięta retuszem! (FOTO)

Aerie - Kampania bielizny nietknięta retuszem! (FOTO)

Aerie - Kampania bielizny nietknięta retuszem! (FOTO)