Wzrost o 10000%. Ten kosmetyk bije rekordy popularności po sesji Adele dla Vogue
W październikowym wydaniu brytyjskiego magazynu Vogue znalazł się duży wywiad z Adele oraz sesja zdjęciowa obrazująca tę rozmowę. Po wydrukowaniu gazety świat urody nie chce już niczego więcej. Dzięki artystce pewien znany kosmetyk bije rekordy popularności.
Adele otworzyła się w wywiadzie na temat nowego albumu, jej zdrowia psychicznego oraz niedawnego rozwodu. Artystka wypowiedziała się na temat trudów związanych z utratą wagi oraz okropnych komentarzach kobiet, z którymi mierzyła się podczas walki o zdrowie. I choć wywiad z pewnością zapisze się na kartach historii magazynu, to nie on przykuł największą uwagę odbiorców owych treści. Okładka magazynu Vogue, na której piosenkarka pozuje w makijażu w stylu lat 60., spowodowała wzrost wyszukiwań eyelinera. I to nie mały. Kosmetyku tego poszukiwano 10 tysięcy procent więcej niż zazwyczaj.
Adele po raz pierwszy pokazała swojego faceta! Oto, co wiemy o tym przystojniaku
Wzrost ten odnotowano zaledwie w ciągu godziny po ujawnieniu okładki. Ludzie w mediach społecznościowych na całym świecie zachwycają się sesją zdjęciową.
„Adele jest boginią perfekcyjnego eyelinera. Naprawdę inspirująca” – napisała jedna z fanek . „Adele musi opublikować film instruktażowy dotyczący malowania kreski. JAK NAJSZYBCIEJ. Jest idealna od co najmniej dekady i chciałabym uzyskać kilka wskazówek” – dodała inna obserwatorka.
Choć nie wiadomo jakiego eyelinera wizażyści Adele użyli do stworzenia tego kociego oka, ujawniono, że większość makijażu z okładki została stworzona przy użyciu produktów z Pat McGrath. Chcesz odtworzyć ten look? Poniżej znajdziesz kosmetyki, których użyto podczas sesji zdjęciowej.
Biokominek, gigantyczna kanapa, czarne meble. Blanka Lipińska pokazała swój „cmentarny” salon
Sonda
Lubisz używać eyelinera?
Adele rozczarowana komentarzami kobiet na swój temat