Wiosenny makijaż według „Nars”
François Nars przez wiele lat pracował podczas pokazów mody – m.in. dla: Dolce&Gabbana, Marca Jacobsa, Karla Lagerfelda, Anny Sui, Versace czy Valentino oraz sesji zdjęciowych dla największych magazynów z takimi fotografami, jak: Richard Avedon, Patrick Demarchelier, Steven Meisel, Helmut Newton, Irving Penn i Bruce Weber.
Nic dziwnego, że jego kosmetyki oraz postrzeganie makijażu pokochały gwiazdy (Madonna, Sharon Stone, Lauren Hutton, Michelle Pfeiffer i Catherine Deneuve).
A co proponuje nam Nars Cosmetics na wiosnę? Marka lansuje powrót do lat ’70. Inspiracją były zdjęcia wykonane przez Guya Bourdina i Chrisa Von Wagenheima – gdzie kobiety przedstawiane były jako bardzo zmysłowe, miejscami nawet agresywne.
Wiosenna paleta zdominowana została przez pastele na powiekach i mocniej podkreślone usta.
W kampanii reklamowej wystąpiła Guinevere Van Seenus, a za obiektywem aparatu stanął sam François Nars.
Jak Wam się podoba wiosenna propozycja Nars Cosmetics?
