Za nami 3 dni jesiennej edycji Sephora Trend Report, które odbyło się w warszawskiej Arkadii. Minione święto trendów stało się tradycyjnie okazją do testowania i eksperymentowania w świecie beauty. Na odwiedzających czekała przestrzeń pełna warsztatów, pokazów oraz indywidualnych konsultacji, które odbywały się w dedykowanych strefach. Makijażyści partnerskich marek zaprezentowali najgorętsze trendy make up i nowości sezonu jesień-zima 2019/2020, które klienci znajdą w perfumeriach Sephora w całej Polsce.

Trendy w makijażu jesień-zima 2019/20

Artystyczne, efektowne lub po prostu minimalistyczne – to najlepsze określenia do opisania trendów makijażu w tym sezonie. Makijaże z wybiegów jesień-zima 2019 były bardzo różnorodne, a część ich elementów na pewno będzie przemycana w codziennych jesiennych stylizacjach. Podstawą idealnego makijażu jest cera – ta o równym kolorycie, promienna i zdrowo wyglądająca, którą tworzy tło i podkreśla jeden mocny akcent. W tym sezonie cera eksponowała makijaż oka czy ust w jednej tonacji kolorystycznej. Makijaże smokey eye roztarte aż do samych brwi w jednolitych, żywych kolorach różu, fioletu i pomarańczu oraz te klasyczne w brązach, a także ciemne odcienie czerwieni na ustach – połyskujące i matowe – to zdecydowany trend tego sezonu.
Anca Buzea – ekspertka marki Anastasia Beverly Hills, opowiedziała o tym, że marka w tym sezonie stawia na różnorodność. Stara się ona, by każdy jej miłośnik uzyskał indywidualnie dobrane produkty zarówno pod kątem potrzeb skóry, jak i kolorystycznych preferencji. Anca zaprezentowała wpisującą się w tę filozofię, paletę Jackie Aina, którą Anastasia Beverly Hills stworzyła we współpracy ze znaną youtuberką.
Marka Dior w sezonie jesień-zima i jej makijażystka Justyna Prus podkreślają promienną, rozświetloną cerę, która pięknie odbija światło i niweluje niedoskonałości. Efekt ten uzyskać można dzięki podkładowi Dior Backstage Face & Body, który zapewnia lekki, naturalny wygląd.
Izabela Wojciechowska, ekspertka marki Fenty Beauty by Rihanna zaprezentowała look stawiający na idealną cerę i mocno zaakcentowane brwi. Jednym z prezentowanych przez Izabelę must have sezonu był Pro Filt’r Hydraiting Longwear – nawilżający, trwały i lekki podkład.
Lancome, reprezentowany podczas Trend Report przez Łukasza Sienkiewicza, tej jesieni lansuje makijaż nonszalancki, nieprecyzyjny (cienie nakładamy i rozcieramy nawet palcami), charakteryzujący się jednocześnie ujednoliconą i dobrze wypielęgnowaną cerą oraz delikatnie rozświetlonymi ustami.
Makijażysta YSL – Jędrzej Urbański – zaprezentował smoky eye, który jest wiodącym lookiem charakteryzującym markę. Tej jesieni nosimy go wraz z matowym wykończeniem cery. Jędrzej wykonał swój look makijażowy wykańczając go nowością: pudrem All Hours Setting.
Sylwia Barzyczak opowiedziała o długo wyczekiwanej w Polsce marce Natasha Denona i zaprezentowała płynne rozświetlacie, które są must have fanów marki na całym świecie.
Karina Latoszak makijażystka Make up For Ever, zaprezentowała look stawiający na nawilżoną i nieskazitelną cerę.
O trendach lansowanych przez Sephora opowiedziała makijażystka gwiazd – Patrycja Dobrzeniecka, która wraz z Sergiuszem Osmańskim, dyrektorem artystycznym i PR Sephora Polska, poprowadziła czwartkowe spotkanie. Tej jesieni króluje trend na naturalność – piękna, świetlista i zdrowa skóra, uzyskana dzięki dobraniu zindywidualizowanego programu pielęgnacyjnego, podkreślona dyskretnym, rozświetlającym makijażem – oto wiodący trend lansowany przez markę Sephora.