
Scarlett Johansson twarzą D&G
– Widzimy makijaż jak sukienkę. Pracowaliśmy nad linią kosmetyków do makijażu jak nad kolekcją ubrań – w końcu można zmieniać makijaż tak samo, jak zmienia się ubranie, w zależności od nastroju – mówi Stefano Gabbana zapowiadając długo oczekiwaną linię kosmetyków do makijażu D&G.
Twarz kolekcji trzymana była w ścisłej tajemnicy. Teraz wiadomo, kto nią został – to Scarlett Johansson.
– Scarlett jest bardzo pewna siebie – powiedział projektant. – Jest piękna, ale też wyluzowana. Bardzo w stylu D&G.
Co jeszcze o kosmetykach? Szminki mają pachnieć różami.
– Chcemy stworzyć makijaż, który pachnie. Domenico i ja do dziś wspominamy, jak otwieraliśmy torebki naszych mam. Pachniało w nich szminką. Zauważyłem, że kiedy kobiety testują kosmetyki do makijażu, najpierw je wąchają – wyjaśnia Stefano.
Ceny będą się wahać od 20 dolarów za lakier do ok. 59 dolarów za podkład.
Tutaj zobaczycie pierwsze zdjęcie reklamowe z udziałem Scarlett.