– Widzimy makijaż jak sukienkę. Pracowaliśmy nad linią kosmetyków do makijażu jak nad kolekcją ubrań – w końcu można zmieniać makijaż tak samo, jak zmienia się ubranie, w zależności od nastroju – mówi Stefano Gabbana zapowiadając długo oczekiwaną linię kosmetyków do makijażu D&G.

Twarz kolekcji trzymana była w ścisłej tajemnicy. Teraz wiadomo, kto nią został – to Scarlett Johansson.

– Scarlett jest bardzo pewna siebie – powiedział projektant. – Jest piękna, ale też wyluzowana. Bardzo w stylu D&G.

Co jeszcze o kosmetykach? Szminki mają pachnieć różami.

– Chcemy stworzyć makijaż, który pachnie. Domenico i ja do dziś wspominamy, jak otwieraliśmy torebki naszych mam. Pachniało w nich szminką. Zauważyłem, że kiedy kobiety testują kosmetyki do makijażu, najpierw je wąchają – wyjaśnia Stefano.

Ceny będą się wahać od 20 dolarów za lakier do ok. 59 dolarów za podkład.

Tutaj zobaczycie pierwsze zdjęcie reklamowe z udziałem Scarlett.