Rok 2018 powoli zmierza do mety. W pielęgnacji i makijażu działo się naprawdę wiele. Trendy spływające z całego świata zachwycały i przerażały. Nie zapominajmy o gorących premierach, które doprowadzały miłośniczki pielęgnacji i do szaleństwa. Według rankingu Google nagrodę za najczęściej wyszukiwaną otrzymałaby Filorga za krem redukujący cienie pod oczami. Nic dziwnego, gdyż 2018 rok, według pozostałych rankingów, zdecydowanie należał do tych, które zmęczyły świat. Co z innymi formułami i metodami? Zerknijcie na pełną listę!

ZOBACZ TEŻ: TEN PRODUKT KOSZTUJE GROSZE A MA MNÓSTWO ZASTOSOWAŃ O KTÓRYCH NIE MIAŁAŚ POJĘCIA

Na drugim miejscu uplasowała się natomiast marka GDH produkująca profesjonalne produkty do pielęgnacji skóry. Trzecim najczęściej wyszukiwanym produktem w 2018 roku był korektor Makeup Revolution. Niemałym zainteresowaniem cieszyło się… prostowanie włosów. Zaraz po wykonaniu fryzury kobiety sięgały po znany jako złoty standard w pielęgnacji, krem z retinolem. Hitem okazały się również szampony w kostce i makijaż cherry eyes.

Na liście bestsellerów w mediach społecznościowych znalazły się Huda Beauty, Urban Decay, Fenty Beauty oraz kilka niespodziewanych wyszukiwań takich jak rose brown hair, czyli szalenie modna pastelowa koloryzacja włosów.

ZOBACZ TEŻ: NAJGORSZE BŁĘDY W NAWILŻANIU TWARZY. NIC DZIWNEGO, ŻE KREM NIE DZIAŁA

Dodałabyś coś do tej listy?