Sensum Mare to polska marka stworzona z potrzeby połączenia nauki, natury i kobiecego piękna. Formuły opierają się na składnikach aktywnych pochodzenia naturalnego o udowodnionym naukowo działaniu. Teraz marka przedstawia nową linię do makijażu, która składa sie z sześciu nowości.

Nowości kosmetyczne: ochrona przeciwsłoneczna z intensywnym nawilżeniem

Nowości kosmetyczne do makijażu

W skład premierowej kolekcji wchodzą dwa transparentne sypkie pudry – matte oraz satin, innowacyjny puszek do aplikacji oraz trzy odcienie olejków do ust algolips: Carmin, Rose i Nude.

Wierzymy, że każda cera zasługuje na pielęgnację, nawet w fazie makijażu. Zależało nam na tym, aby efekt końcowy był naturalny, ale trwały. Tak powstały nasze dwa pudry, które łączą perfekcyjne wykończenie makijażu z właściwościami pielęgnacyjnymi

– tłumaczy Łukasz Kołodziejek, współtwórca marki SENSUM MARE

nowości sensum mare (2)
1

Transparentne sypkie pudry

Nowości z linii Algotone stanowią ukłon w stronę tych, którzy oczekują zarówno trwałości makijażu, jak i komfortu w ciągu dnia. Obie wersje – matująca oraz satynowa, bazują na wyjątkowo delikatnie zmielonej formule opartej na naturalnej mice oraz ekstraktach z alg Undaria pinnatifida i Chlorella vulgaris. Produkty wyróżniają się delikatną teksturą, która doskonale stapia się ze skórą.

nowości sensum mare (1)
2

Aksamitnie miękki puszek

Kolejną nowością jest puszek do pudru zaprojektowany z myślą o precyzyjnej aplikacji w najmniej dostępnych obszarach twarzy. Odpowiednio wyprofilowany i wykonany z wyjątkowo miękkiego materiału, umożliwia równomierne rozprowadzenie produktu oraz profesjonalne wykończenie makijażu.

nowości sensum mare (3)
3

Olejki do ust

Olejki do ust Algolips to propozycja dla tych, którzy cenią sobie komfort noszenia i estetykę naturalnego glow na ustach. Formuła została oparta na ekstraktach z alg i kiełków kozieradki, kompleksie peptydów oraz mieszance olejów roślinnych, które wspólnie nawilżają, regenerują i wizualnie powiększają usta. Trzy klasyczne odcienie – carmin, rose i nude – zostały stworzone z myślą o różnorodności karnacji, stylów i potrzeb.
„W przypadku ALGOLIPS zależało nam na stworzeniu produktu, który nie tylko nadaje blask oraz kolor, ale również działa na głębszym poziomie – odbudowuje, pielęgnuje i wzmacnia naturalne piękno ust” – dodaje Maciej Tęsiorowski, współtwórca marki
Sensum Mare.

Aleksandra Kochańska: nowa ambasadorka marki

Twarzą nowej linii make-up została Aleksandra Kochańska (@kochanska_optyk). Prywatnie znana jako pasjonat mody, autorka treści cyfrowych, która z pasją przybliża świat optycznych perełek, zawodowo jest właścicielką renomowanej sieci salonów optycznych Optyk Kochański. Estetyczne wyczucie oraz wyrazisty, indywidualny styl Aleksandry, doskonale wpisują się w filozofię marki, opartej na świadomym i pielęgnującym podejściu do makijażu.

Tak jak makijaż potrafi podkreślić charakter i osobowość, tak samo odpowiednio dobrane okulary są dziś ważnym elementem wizerunku. Ta współpraca to nieprzypadkowy wybór – to duet oparty na spójnym podejściu oraz indywidualizmie.

– dodają właściciele marki.

Czytaj też: Twórca Labubu najmłodszym chińskim miliarderem

Materiał prasowy