Rihanna chce zachęcić fanów do zabawy w zgadywanie lub mniej ładnie mówiąc bawi się z nimi w kotka i myszkę. Połączyła siły z kolektywem artystycznym MSCHF i stworzyła limitowaną edycję kosmetyków do makijażu. Paletka wypełniona jest sześcioma saszetkami, z których każda zawiera keczup albo błyszczyk do ust. Fani marki Fenty Beauty i obserwatorzy artystki podzielili się w tej sprawie na dwie ekipy. Jedna z nich kpi z pomysłu, druga zapełnia sekcję komentarzy komplementami.

„Przepraszam, ale kto chce wydać 25 dolarów na paczki z keczupem”, napisał jeden z niezadowolonych komentatorów. Wielu obserwatorów frustruje też brak nowego albumu Rihanny. Według nich projekty beauty nigdy nie zastąpią dorobku muzycznego artystki. Niektórzy żartowali: „dosłownie wszystko oprócz muzyki”.

Rihanna po raz pierwszy publicznie po urodzeniu dziecka. W sieci pojawiło się nagranie

Sonda

Rihanna

Sądzisz, że ten produkt obraża klientów i fanów Fenty Beauty?

Nie jest jasne, czy pudełka – dostępne do kupienia na stronie internetowej – gwarantują, że zawierają co najmniej jeden błyszczyk, czy ich zawartość jest całkowicie losowa. Znając MSCHF, domyślamy się, że to drugie.

@anahitaxo

I’m very fascinated by this idea 😭🍅 #mschf #fentybeauty #mschfxfenty #ketchupormakeup #lipgloss #fentybeauty #makeuptrend #mschfxfentybeauty #rihanna #fentyglossbomb

♬ Monkeys Spinning Monkeys – Kevin MacLeod & Kevin The Monkey