
Niezwykła ambasadorka CoverGirl. Marka inspirująco łamie wszystkie zasady
We współczesnych reklamach kosmetycznych głównego nurtu pojawia się obraz hiperidealnej skóry. Kobiety bez niedoskonałości pokazują jak zwalczyć je jednym kremem. Stało się to tak wielkim problemem, że w październiku ubiegłego roku we Francji stworzono nowe prawo. Każda wyretuszowana kampania, musi zawierać ostrzeżenie w stylu przypominającym ostrzeżenia na paczkach papierosów. Każdy, kto złamie ten przepis, musi surowo zapłacić. Kara wynosi 37,5 tys. euro.
ZOBACZ TEŻ: MAGDALENA CIELECKA PROMUJE NATURALNE PIĘKNO. POKAZAŁA SIĘ BEZ MAKIJAŻU
Wygląda na to, że marki wreszcie budzą się ze snu o nierealistycznych standardach piękna. Po woli odchodzi się od porcelanowej skóry kobiet z idealnym uśmiechem, długimi rzęsami, pełnymi ustami i gęstymi włosami. Marka CoverGirl niejednokrotnie zatrudniała modelki, które odbiegały od współczesnych ideałów. Wśród zatrudnionych gwiazd znaleźli się między innymi 69-letnia Maye Musk, muzułmanka Nura Afia oraz 17-letni James Charles.
20 lutego marka opublikowała najnowszy film, a jego główną bohaterką jest Amy Deanna, która cierpi na bielactwo. Na filmie Amy używa podkładu, aby wyrównać białe plamy, które pokrywają jej twarz.
ZOBACZ TEŻ: INTERNAUCI OBURZENI NA BLAKE LIVELY! JEJ ZDJĘCIE BEZ MAKIJAŻU TO JAKIŚ ŻART?!
To kolejna wartościowa kampania marki. Łamie zasady i jest inspiracją dla wielu kobiet i mężczyzn, którzy nie mają odwagi, by wyrażać siebie.