Brwi rogi, metaliczne usta, różowo-złote cienie do powiek. Trudno wymienić wszystkie trendy, które pojawiły się w ciągu kilku ostatnich lat i zostały wykreowane przez beauty blogerkę. Poza rolą najbogatszej influencerki Huda konsekwentnie tworzy kosmetyki, które znikają z półek w zatrważającym tempie.

Huda poświęca czas na wspieranie innych kobiet, które próbują iść w jej ślady. Bez względu na to, czy mają status supergwiazdy, czy nie. Blogerka na swoim kanale na Instagramie promuje każdego, kogo uzna za miłośnika urody.

ZOBACZ TEŻ: TEGO JESZCZE NIE BYŁO! HUDA KATTAN NAKŁADA PODKŁAD… SILIKONOWYM STANIKIEM!

Media społecznościowe są dla niej niezwykle ważne. Jak sama twierdzi, robi wszystko, aby jej filmy były przydatne i pożyteczne. Jej marzeniem było kształcenie ludzi, dlatego zależy jej, aby dotrzeć do jak największej liczby ludzi. W jednym z wywiadów wyznała, ile czasu poświęca na dbanie o swoich fanów. Cztery godziny- tyle czasu zajmuje jej selekcja treści i komunikowanie się z internautami.

Według blogerki na jej barkach spoczywa ogromna odpowiedzialność. Wielu jej fanów to młodzi ludzie. Stara się, aby to, co pokazuje na Instagramie, nie zostało źle zinterpretowane przez młodzież. No cóż, biorąc pod uwagę fakt, że jest jedną z najbogatszych kobiet w branży kosmetycznej, jej samodzielne prowadzenie kont w mediach społecznościowych jest godne pochwały. Myślicie, że rzeczywiście robi to wszystko sama?

ZOBACZ TEŻ: HUDA KATTAN PRZEZ PRZYPADEK POKAZAŁA SWOJĄ NOWĄ PALETĘ CIENI DO POWIEK? (FOTO)

Cztery godziny to dużo?

Describe me using one emoji Bronze Sands #hudabeauty3dhighlight

Post udostępniony przez Huda Kattan (@hudabeauty)