Rihanna miała nosa z marką Fenty Beauty. Kiedy zaprezentowała 40 odcieni swojego podkładu, zainteresowanie produktami przerosło nawet ją samą. Była to żyła złota, zatem nie trzeba było długo czekać na odzew konkurencji. Tylko jedna firma, czyli M.A.C. Cosmetics zdołała przebić sławne 40 kolorów i właśnie zaprezentował aż 60 odcieni swojego flagowego podkładu. Co z tego wyniknie?

ZOBACZ TEŻ: M.A.C. NIE WYRETUSZOWAŁ WĄSA MODELKI…

W USA klientki M.A.C. mogą kupić jeden z 60 wybranych odcieni najlepiej sprzedającego się podkładu marki, czyli M.A.C. Studio Fix Fluid SPF 15.

To jednak nie wszystko – marka wprowadza jednocześnie do sprzedaży aż 53 odcienie produktu Studio Fix Powder Plus Foundation (czyli podkładu i pudru w jednym), 33 odcienie do swojego nowego korektora oraz dodatkowe odcienie produktów do konturowania.

ZOBACZ TEŻ: NIE UWIERZYCIE, ILE WARSTW EYELINERA MA NA SOBIE KIM KARDASHIAN!
Można się cieszyć z tak rozbudowanej oferty. Jednak mniej zorientowani będą mieli teraz jeszcze większą zagwozdkę przy zakupie, bo wybranie odpowiedniego koloru będzie jeszcze trudniejsze niż dotychczas.

Jak możecie się domyśleć, o tym też M.A.C. pomyślał i uruchomił narzędzie do wyszukiwania odpowiedniego cienia w Internecie.

Sprawdzicie ofertę kiedy będzie dostępna w Polsce?

M.A.C. wprowadza 60 odcieni podkładu
M.A.C. wprowadza 60 odcieni podkładu
M.A.C. wprowadza 60 odcieni podkładu